Związek emocjonalny, jaki mamy ze swoimi pracami, jest organiczny, silny i bardzo osobisty.

 

To dlatego pieniądze za nasz kreatywny projekt, bez różnicy duży czy mały, odbieramy jako pieniądze za nas samych.

 Już wiesz, dlaczego tytuł tej książki brzmi:
„(wy)CEŃ SIĘ!”.

Przeczytaj tę stronę, aby dowiedzieć się więcej o zasobach książki oraz o tym,
czego się możesz z niej nauczyć.

(wy) CEŃ SIĘ

 to pierwszy na rynku podręcznik
napisany przez 
stratega, badacza rynku, marketingowca
i artystę
 
przeznaczony dla  kreatywnych twórców
i ludzi zarabiających na pasji,
którzy chcą wiedzieć

 

jak wycenić swoje prace

 

Książka odpowiada na następujące pytania

Zajrzyj do środka i przeczytaj pierwszy rozdział

[ kliknij w okładkę ]

 

Kim jestem i dlaczego napisałam tę książkę?

Nazywam się Barbara Jurga – pomagam Kreatywnym Twórcom żyć z pasją i z pasji!

 

Badacz rynku, strateg i marketingowiec od 18 lat. 

Stworzenie strategii, opartej o dobrze zaprojektowane i rzetelnie wykonane badania, to dopiero początek drogi do dobrze zarabiającego biznesu.   Osiemnaście lat temu podjęłam decyzję, wybierając zawód na całe życie, i do dziś nie żałuję!  Za mną setki projektów, setki klientów, tysiące stron zapisanych wyliczeniami i opisami ścieżek wejścia na rynek. Za sukces poczytuję sobie fakt, że ludzie, którym kiedyś pomagałam tworzyć ich pierwszy biznes – dziś przyprowadzają do mnie swoje dorosłe dzieci, z prośbą, aby pomóc im stworzyć strategię dla ich pierwszej firmy.

Ba-Ha-Art  – żyję z pasją, zarabiam na pasji i uczę innych jak to robić.

Od 18 lat wykonuję zawód stratega, badacza rynku i marketingowca. Ponadto maluję i sprzedaję swoje obrazy. Z połączenia tych dwóch biegunowo różnych pasji, powstał projekt Ba-Ha-Art. Unikalne miejsce, gdzie łączymy nadwrażliwość każdego Kreatywnego Twórcy z tym, co przynosi rynek.  Moimi doświadczeniami, przemyśleniami, wiedzą ale też – potknięciami – dzielę się na blogu ba-ha-art.pl i na Fanpage Ba-Ha-Art na Facebooku. To tam podczas otwartych webinarów omawiam zarówno tematy twarde (np. ile można zarobić na autorskich warsztatach?) jak i miękkie, rozwojowe (np. Jak poradzić sobie z nadwrażliwością, perfekcjonizmem, czy oceną otoczenia?).

232 
strony

14
rozdziałów

56
zagadnień

232 strony
To nie jest e-book pełen zdjęć autora z kilkoma wyróżnionymi akapitami i kilkunastoma powtórkami tej samej treści. To książka zaprojektowana i napisana tak, by nie móc się od niej oderwać aż nie przeczyta się ostatniego zdania. Wtedy artysta, rękodzielnik, kreatywny twórca jest gotowy do skutecznego działania. 

14 rozdziałów

Każdy z rozdziałów omawia jeden główny temat związany z wyceną artystycznych projektów. W książce znajdziesz sposoby i ścieżki wyceny artystycznych projektów (produktów fizycznych i usług) w zależności od modelu na jaki zdecyduje się twórca. 

56 zagadnień
 Moim założeniem było wplecenie w każdy rozdział wybranych 4 zagadnień z zakresu ekonomii behawioralnej, marketingu marki,  psychologii sprzedaży, marketingu sprzedaży. Ich znajomość jest niezbędna do kształtowania cen niezależnych od cenników konkurencji.

BONUS

 

ODBIERZ DOSTĘP DO NAGRANIA WEBINARU  „CENA A WARTOŚĆ PRODUKTU” 
7 dni po zakupie książki, audiobooka lub e-booka –  otrzymasz link do filmu.

Nagranie trwa 2h 32 minuty. Werbinar poszerza zagadnienia związane z ceną i wartością produktu.
Nagranie zawiera sesję Q&A czyli czytelnicy pytają – autorka książki odpowiada.

 

Kim są moi klienci?

Przez moje ręce przeszło ponad 300 klientów branży artystycznej :
– artystów,
– rękodzielników,
– kreatywnych twórców.

Byli na różnych etapach relacji z pasją – jedni dopiero zaczynali swoją przygodę – inni prowadzili już swój biznes.

Uporządkowałam ich wiedzę i dziś radzą sobie samodzielnie korzystając z moich autorskich ścieżek marketingowych.

Planują i budżetują swój biznes.
– artystyczny,
– rękodzielniczy,
– lub oparty o kreatywne usługi.

Samodzielnie tworzą strategię swoich marek na 18 i 36 miesięcy – stawiając firmę od podstaw, lub poprawiając już istniejące struktury.

Wiedzą, kto jest ich klientem, gdzie i jak kupuje oraz ile może zapłacić za kreatywne projekty – zarówno produkty fizyczne jak i usługi.

Wybierz swój pakiet i zamów książkę.
Wysyłka najpóźniej następnego dnia roboczego,
po zaksięgowaniu płatności.

POZNAJ OPINIE CZYTELNIKÓW „(wy)CEŃ SIĘ” 

Wiedza zawarta w książce – rewelacja. Sposób narracji – znakomity.  Czyli wszystko na najwyższym poziomie  Podziwiam i uwielbiam – także za rzetelność.

Agnieszka Cichoń - Kamińska "RED INES Painting "

(wy)CEŃ SIĘ – książka niesamowita, dużo dala mi do myślenia, tak samo webinar – dzieki Tobie wiem, na czym chce sie skupic w przyszlosci!

Sarah's Crazy Crochet

Najczęściej zadawane pytania

Czy książka pomoże mi w pozbyciu się wstydu przed mówieniem ceny klientowi?
Książka tłumaczy zjawisko zawstydzenia podczas komunikowania ceny. Rozdział poświęcony wstydowi jest przemyślany i napisany tak, by czytelnik zrozumiał ten mechanizm i z łatwością go wyeliminował.  
Czy z książki dowiem się jak postępować ze znajomymi, którzy są moimi głównymi klientami? TAK!
„Znajomi – klienci” czy też „klienci – znajomi” to zmora każdego kreatywnego twórcy. W kolejnych rozdziałach książki artysta, rękodzielnik, pasjonat zapoznaje się ze ścieżką postępowania, która zabezpiecza go przed wykorzystywaniem bliskiej relacji do obniżania cen i/lub oddawania swoich prac za darmo tylko dlatego, że ktoś jest jego znajomym.
Dopiero zaczynam sprzedawać, nie wiem czy moje ceny są odpowiednie. Czy książka nauczy mnie jak wyceniać swoje prace?
TAK! Książka zawiera wszelkie wskazówki zarówno dla osób początkujących, jak i tych, które chcą założyć lub mają już swoją firmę opartą na pasji.
Mam juz swoją firmę ale praktycznie w niej nie zarabiam, czy książka odpowie mi na pytanie dlaczego?
TAK! Poza ścieżkami wyceny prac (produkt fizyczny / usługa) dla osób, które sprzedają okazjonalnie osobna część książki poświęcona jest firmie opartej na pasji. W przedstawionych tam scenariuszach zyskowności czytelnik odnajdzie proste wskazówki, które w zrozumiały sposób tłumaczą dlaczego jedna firma prosperuje dobrze a inna nie.
Nie chcę zakładać firmy opartej na pasji, chcę tylko od czasu do czasu sprzedawać, czy ta książka jest dla mnie?
TAK! Wiele osób z branży ART (artyści, rękodzielnicy, twórcy) zarabiają na swoim talencie tylko od przypadku do przypadku. W rozdziale poświęconym wycenie (produkt fizyczny / usługa) przygotowane są scenariusze zasad wyceny właśnie dla osób zainteresowanych jedynie okazjonalną sprzedażą.
Zastanawiam się czy założyć firmę, ale boję się, że nie zarobię na ZUS. Czy książka pomoże mi odpowiedzieć na pytanie czy firma rękodzielnicza to dobry pomysł?I TAK I NIE.
Książka w obszerny sposób omawia zagadnienie zyskowności firmy opartej na pasji. Z pewnością będą czytelnicy, którzy po zapoznaniu się z tymi informacjami od razu będą umieli podjąć taką decyzję. Jednak z mojego doświadczenia wiem, że ilość zmiennych, które należy wziąć pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o