Związek emocjonalny, jaki mamy ze swoimi pracami, jest organiczny, silny i bardzo osobisty.
To dlatego pieniądze za nasz kreatywny projekt, bez różnicy duży czy mały, odbieramy jako pieniądze za nas samych.
Już wiesz, dlaczego tytuł tej książki brzmi:
„(wy)CEŃ SIĘ!”.
Przeczytaj tę stronę, aby dowiedzieć się więcej o zasobach książki oraz o tym,
czego się możesz z niej nauczyć.
(wy) CEŃ SIĘ
to pierwszy na rynku podręcznik
napisany przez
stratega, badacza rynku, marketingowca
i artystę
przeznaczony dla kreatywnych twórców
i ludzi zarabiających na pasji,
którzy chcą wiedzieć
jak wycenić swoje prace
Książka odpowiada na następujące pytania
Zajrzyj do środka i przeczytaj pierwszy rozdział
[ kliknij w okładkę ]
Kim jestem i dlaczego napisałam tę książkę?
Nazywam się Barbara Jurga – pomagam Kreatywnym Twórcom żyć z pasją i z pasji!
Badacz rynku, strateg i marketingowiec od 18 lat.
Stworzenie strategii, opartej o dobrze zaprojektowane i rzetelnie wykonane badania, to dopiero początek drogi do dobrze zarabiającego biznesu. Osiemnaście lat temu podjęłam decyzję, wybierając zawód na całe życie, i do dziś nie żałuję! Za mną setki projektów, setki klientów, tysiące stron zapisanych wyliczeniami i opisami ścieżek wejścia na rynek. Za sukces poczytuję sobie fakt, że ludzie, którym kiedyś pomagałam tworzyć ich pierwszy biznes – dziś przyprowadzają do mnie swoje dorosłe dzieci, z prośbą, aby pomóc im stworzyć strategię dla ich pierwszej firmy.
Ba-Ha-Art – żyję z pasją, zarabiam na pasji i uczę innych jak to robić.
Od 18 lat wykonuję zawód stratega, badacza rynku i marketingowca. Ponadto maluję i sprzedaję swoje obrazy. Z połączenia tych dwóch biegunowo różnych pasji, powstał projekt Ba-Ha-Art. Unikalne miejsce, gdzie łączymy nadwrażliwość każdego Kreatywnego Twórcy z tym, co przynosi rynek. Moimi doświadczeniami, przemyśleniami, wiedzą ale też – potknięciami – dzielę się na blogu ba-ha-art.pl i na Fanpage Ba-Ha-Art na Facebooku. To tam podczas otwartych webinarów omawiam zarówno tematy twarde (np. ile można zarobić na autorskich warsztatach?) jak i miękkie, rozwojowe (np. Jak poradzić sobie z nadwrażliwością, perfekcjonizmem, czy oceną otoczenia?).
232
strony
14
rozdziałów
56
zagadnień
232 strony
To nie jest e-book pełen zdjęć autora z kilkoma wyróżnionymi akapitami i kilkunastoma powtórkami tej samej treści. To książka zaprojektowana i napisana tak, by nie móc się od niej oderwać aż nie przeczyta się ostatniego zdania. Wtedy artysta, rękodzielnik, kreatywny twórca jest gotowy do skutecznego działania.
14 rozdziałów
Każdy z rozdziałów omawia jeden główny temat związany z wyceną artystycznych projektów. W książce znajdziesz sposoby i ścieżki wyceny artystycznych projektów (produktów fizycznych i usług) w zależności od modelu na jaki zdecyduje się twórca.
56 zagadnień
Moim założeniem było wplecenie w każdy rozdział wybranych 4 zagadnień z zakresu ekonomii behawioralnej, marketingu marki, psychologii sprzedaży, marketingu sprzedaży. Ich znajomość jest niezbędna do kształtowania cen niezależnych od cenników konkurencji.
BONUS
ODBIERZ DOSTĘP DO NAGRANIA WEBINARU „CENA A WARTOŚĆ PRODUKTU”
7 dni po zakupie książki, audiobooka lub e-booka – otrzymasz link do filmu.
Nagranie trwa 2h 32 minuty. Werbinar poszerza zagadnienia związane z ceną i wartością produktu.
Nagranie zawiera sesję Q&A czyli czytelnicy pytają – autorka książki odpowiada.
Kim są moi klienci?
Przez moje ręce przeszło ponad 300 klientów branży artystycznej :
– artystów,
– rękodzielników,
– kreatywnych twórców.
Byli na różnych etapach relacji z pasją – jedni dopiero zaczynali swoją przygodę – inni prowadzili już swój biznes.
Uporządkowałam ich wiedzę i dziś radzą sobie samodzielnie korzystając z moich autorskich ścieżek marketingowych.
Planują i budżetują swój biznes.
– artystyczny,
– rękodzielniczy,
– lub oparty o kreatywne usługi.
Samodzielnie tworzą strategię swoich marek na 18 i 36 miesięcy – stawiając firmę od podstaw, lub poprawiając już istniejące struktury.
Wiedzą, kto jest ich klientem, gdzie i jak kupuje oraz ile może zapłacić za kreatywne projekty – zarówno produkty fizyczne jak i usługi.
Wybierz swój pakiet i zamów książkę.
Wysyłka najpóźniej następnego dnia roboczego,
po zaksięgowaniu płatności.
(wy)CEŃ SIĘ
wersja papierowa- wysyłka: PACZKOMAT lub KURIER
- ekologiczne opakowanie
- bezpłatny dostęp do webinaru „Cena a wartość produktu”
(wy)CEŃ SIĘ
wersja papierowa + audiobook- wysyłka: PACZKOMAT lub KURIER
- ekologiczne opakowanie
- bezpłatny dostęp do webinaru „Cena a wartość produktu”
(wy)CEŃ SIĘ
audiobook- wysyłka: PACZKOMAT lub KURIER
- ekologiczne opakowanie
- bezpłatny dostęp do webinaru „Cena a wartość produktu”
(wy)CEŃ SIĘ
wersja elektroniczna na czytnik ( E-PUB, MOBI)- bezpłatny dostęp do webinaru „Cena a wartość produktu”
(wy)CEŃ SIĘ
wersja papierowa + wersja elektroniczna + audiobook- bezpłatny dostęp do webinaru „Cena a wartość produktu”
(wy)CEŃ SIĘ
wersja elektroniczna na czytnik (E-PUB, MOBI) + audiobook- bezpłatny dostęp do webinaru „Cena a wartość produktu”
POZNAJ OPINIE CZYTELNIKÓW „(wy)CEŃ SIĘ”
Wiedza zawarta w książce – rewelacja. Sposób narracji – znakomity. Czyli wszystko na najwyższym poziomie Podziwiam i uwielbiam – także za rzetelność.
(wy)CEŃ SIĘ – książka niesamowita, dużo dala mi do myślenia, tak samo webinar – dzieki Tobie wiem, na czym chce sie skupic w przyszlosci!