Małe marki w trudnych czasach 

Duży może więcej. Kiedy więc przychodzą „trudne czasy” duże firmy mają większą szansę na poradzenie sobie z problemami. Kryzysy społeczne, inflacja – czyli galopujący wzrost cen przy równoczesnym niezadowoleniu pracowników – jest w dużych firmach odczuwalny, ale nie aż tak jak w małych.

Do rozmowy zaprosiłam mojego „badawczego ojca” – Arkadiusza Wódkowskiego – absolwenta Uniwersytetu Warszawskiego oraz studium podyplomowego  Rudgers Unversity. Kierownika merytorycznego studiów podyplomowych Zarządzanie Satysfakcją Klienta (SGH). Wykładowca SGH, WSB, ALK.
Arek zawodowo zajmuje się trendami konsumenckimi, poszukiwaniem insight-ów, motywacją i satysfakcją konsumentów; pomiarem potrzeb i satysfakcji sektora b2b;  w  sektorze doradczym od 1990 roku; od ponad 20 lat prowadzi własną firmę (ABM), która oceniana jest jako jedna z najlepszych w Polsce; prowadzi szkolenia w zakresie wykorzystania wiedzy na temat konsumenta do decyzji biznesowych dla słuchaczy The Chartered Institute of Marketing; jest autorem skryptu “Marketing usług”; a także rozdziałów w podręcznikach akademickich: “Mystery Shopping – badanie jakości usług”; „Budowanie relacji”, „Pomiary satysfakcji”.
Jest redaktorem naczelnym rocznika Badania. Konsument. Rynek; liderem największego polskiego projektu trendwatchingowego (wiedzy o polskim konsumencie); w latach 2008-2012 prezes zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Prywatnie: żonaty od ponad 20 lat: żona Eliza, córki: Weronika i Wanda; hobby: brydż sportowy, tango argentyńskie, tenis ziemny, saunowanie zimą a latem podróże VW California po Polsce i Europie.
Poznaliśmy się kilkanaście lat temu i od tego czasu korzystam z jego wiedzy, doświadczenia i uczę się właśnie od niego.
Zapraszam.
 

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bądźmy w kontakcie - czyli, co Cię mogło ominąć?

Nie lubisz mediów społecznościowych i jesteś w nich okazjonalnie, a może boisz się, że coś mogło Cię ominąć?  RAZ W TYGODNIU prześlę Ci najważniejsze informacje o nowych wpisach na blogu, nowych odcinkach na YouTube oraz o wszystkim, co warto przeczytać lub zobaczyć. To tu dostaniesz kody rabatowelinki do moich partnerów, z którymi podjęłam współpracę. Niektóre z tych linków to mogą być linki afiliacyjne - kiedy coś od nich kupisz - ja też zarabiam, ale nie ma to wpływu na Twoją cenę. Ponieważ uczę transparentności - chciałam Ci o tym powiedzieć. Newsletter przychodzi w poniedziałki.