Manipulacja w reklamie, sprzedaży i marketingu.

Ile razy zdarzyło Ci się kupić coś, co ostatecznie nie spełniło Twoich oczekiwań? No właśnie – dziś o manipulacji w reklamie, sprzedaży i marketingu.

Dlaczego dajemy się nabierać na opowieści z mchu i paproci o żelaznym wilku, choć równoczesnie jesteśmy racjonalnie myślącymi ludźmi? Wreszcie jak to się dzieje, że z własnej nieprzymuszonej woli dajemy się robić kosiarzom umysłu, którzy obiecują nam złote góry w tym: czterogodziny tydzień pracy, milony monet i wieczne wakacje? 
Co robić, żeby sprzedawać uczciwie – to myśl przewodnia tego naszego warsztatu. Dziś było o torowaniu, kotwiczeniu i o tym, dlaczego nie jest to możliwe, by w dwa tygodnie stworzyć markę osobistą formatu Magdy Mołek – a ludzie, którzy obiecują takie cuda, smażą się w marketingowym piekle Dantego, gdzie mają swój oddzielny krąg.
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w  kolejnym już #3 warsztacie bezpłatnym.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bądźmy w kontakcie - czyli, co Cię mogło ominąć?

Nie lubisz mediów społecznościowych i jesteś w nich okazjonalnie, a może boisz się, że coś mogło Cię ominąć?  RAZ W TYGODNIU prześlę Ci najważniejsze informacje o nowych wpisach na blogu, nowych odcinkach na YouTube oraz o wszystkim, co warto przeczytać lub zobaczyć. To tu dostaniesz kody rabatowelinki do moich partnerów, z którymi podjęłam współpracę. Niektóre z tych linków to mogą być linki afiliacyjne - kiedy coś od nich kupisz - ja też zarabiam, ale nie ma to wpływu na Twoją cenę. Ponieważ uczę transparentności - chciałam Ci o tym powiedzieć. Newsletter przychodzi w poniedziałki.