Prosto o marketingu, strategii i badaniach rynku

Przyciąganie klienta bezpłatną próbką

Przyciąganie klienta bezpłatną próbką

Lead magnet i sampling, czyli przyciąganie klienta bezpłatną próbką. Z tego odcinka dowiesz się wszystkiego na temat przyciągania klientów „bezpłatną próbką”, będzie więc o SAMPLINGU  i  LEAD MAGNECIE  Ważne - będzie nie tylko o plusach, ale i o minusach takich akcji....

To zwiększy Twoją sprzedaż

To zwiększy Twoją sprzedaż

Oto jeden ze sposobów na zwiększenie Twojej sprzedaży! Jest takie pytanie, które na moich konsultacjach pojawia się tak często jak refren w znanej piosence. Brzmi ono:  Jak zdobyć więcej klientów ? Zmiennych, które odpowiadają za pozyskanie klientów doliczyłam się...

DLaczego ludzie kupują?

DLaczego ludzie kupują?

Motywacje zakupowe klientów, czyli dlaczego ludzie kupują? Jeśli zastanawiasz się, jak to się dzieje, że ludzie kupują - ten odcinek jest dla Ciebie. Motywacje zakupowe klientów, to jedna z ważniejszych rzeczy w marketingu sprzedażowym. Jeśli dotrzesz do tej właściwej...

To warto zrobić na początku roku

To warto zrobić na początku roku

To warto zrobić na początku roku prowadząc własną firmę! Jesteś freelancerem, lub prowadzisz JDG? Oto trzy rzeczy, które polecam moim klientom na początek każdego roku. Daj znać w komentarzu - co znajdzie się na Twojej liście? WAŻNY KOMENTARZ: Nie każde biuro księgowe...

Jak zrobić podsumowanie roczne?

Jak zrobić podsumowanie roczne?

Jak zrobić podsumowanie roczne? Prosty i sprawdzony sposób na podsumowanie roku w zaledwie 10 krokach.     —– Strategiczna kawa to spotkanie społeczności przedsiębiorczyń i przedsiębiorców małych i średnich firm. Dołącz do nas i poznaj ludzi takich jak Ty....

Dlaczego odwlekamy zadania?

Dlaczego odwlekamy zadania?

Dlaczego odwlekamy zadania? Teoretycznie wiemy, że nie należy tego robić. Lista zaległości rośnie, a czasu nie przybywa. Bardzo często ostatnio nazywamy takie zachowanie prokrastynacją. Czy słusznie?   Moi klienci na konsultacjach - opowiadają mi o odwlekaniu na...

Jak planować i nie zwariować?

Jak planować i nie zwariować?

Jak planować i nie zwariować? Ciągle brakuje Ci czasu i zastanawiasz się, co robisz nie tak?A może Twój dzień przypomina niekończącą się listę zadań, pomiędzy którymi wijesz się jak wąż zjadający własny ogon? Jakby tego było mało - wszędzie widzisz ludzi, którzy...

Jak planować promocje i przeceny

Jak planować promocje i przeceny

Jak planować promocje i przeceny? Black Friday, tydzień darmowej dostawy, promocyjny weekend - no właśnie robić wyprzedaże, czy nie? A jeśli robić to jak? Dziś o wyprzedażach, strategii cenowej promocji i przecen, oraz o zachowaniu konsumentów. #strategicznakawa odc....

Wsparcie grupy mastermind

Wsparcie grupy mastermind

Wyrypani, czyli bardzo zmęczeni Czasami stan zmęczenia przedsiębiorcy w skali od 0 do 10 osiąga poziom 11. - co w moim słowniku oznacza totalne wyrypanie. Jak wtedy produkować energię potrzebną do skończenia dużego projektu? O tym wszystkim w dzisiejszym...

Zaplanuj 4 kwartał roku

Zaplanuj 4 kwartał roku

Planujemy 4 kwartał roku Zaczynamy 4 kwartał tego roku. Ostatni. Bardzo ważny jeśli nie najważniejszy. Planujemy i wnioskujemy. Dziś #strategicznakawa właśnie o tym. Studenci zaczynaja swój rok akademicki, a rok przedsiębiorców wchodzi w ostatni - 4 kwartał. 25 lat...