UMIEM PISAĆ, CZYTAĆ I MÓWIĆ
 – I DOBRZE NA TYM ZARABIAM!

Nie jestem osobą wielu talentów, a raczej typem dziobaka, który rekompensuje sobie brak wrodzonych zdolności uporczywą i systematyczna pracą. Brzmi pragmatycznie? Cudownie! Taka jestem. Robię życie.  Podobnie jak robię firmę, którą prowadzę już od 12 lat. Nie czekam na lepszy moment, motywację, wenę i inspirację do działania. A ponieważ umiem tylko pisać, czytać i mówić – postanowiłam dobrze na tym zarabiać! 

 

STRATEGIA MARKI WYCHODZI LEPIEJ, GDY POŁACZYSZ JĄ Z BADANIAMI RYNKU.
ZAWSZE!

W badaniach marketingowych zakochałam się z wzajemnością 20 lat temu i od tego czasu dane jedzą mi z ręki. Specjalizuję się w docieraniu do prawdziwych intencji ludzkich zachowań, a sekretne życie konsumenta nie ma dla mnie tajemnic. Zajmuję się badaniami jakościowymi, czyli wiem dlaczego klient podejmie decyzję o zakupie i mam na to papier. A nawet wiele. Wszystkie certyfikacje badawcze, które zdobyłam w ramach szkoleń Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii związane były z poszerzaniem wiedzy na temat psychologii konsumenta, budowania marki i sieci franczyzowych. Strategia marki to nie jest dobrze opowiedziana historia. To świetnie policzony biznes z mocnym planem finansowym, który ta historia ma zrealizować. Jeżeli poprzestaniesz na samej historii, będziesz gawędziarzem bez grosza przy duszy.

 

MÓWIĘ I PISZĘ TAK PROSTO,
JAK TYLKO SIĘ DA.
CZYTAM DUŻO!

Napisałam książkę (wy)CEŃ SIĘ. Bestseller branży artystycznej i rękodzielniczej. Jak twierdzą moi czytelnicy te ponad 200 stron czyta się w jedną noc, a porywający kryminał przy niej to nuda. Piszę tak, żeby czytelnik zapamietał. Prosto i śmiesznie. Mam awersję do marketingowego slangu, profesjonalnego zadęcia ze wskaźnikiem w ręce i uczenia marketingu na przykładach kampanii reklamowych IKEI czy Carlsberga. Tym bardziej, że mój przekaz (po wielu latach w korporacjach) kieruję najczęściej do Jednoosobowych Działalności Gospodarczych. Ludzi, którzy nie dysponują budżetem IKEI, by zrobić swoją promocję.

Kiedyś usłyszałam, że (wy)CEŃ SIĘ to pierwszy poradnik, który nie jest zlepkiem innych (cudzych) poradników. Tak. Napisałam go od początku do końca na podstawie własnych badań, wniosków i przemyśleń. Bo bardzo mnie wkurza, kiedy marketerzy polskiego rynku wydają swoje tytułu, a ja tam znajduję całe akapity zerżnięte z amerykańskich książek, które jeszcze nie zostały wydane w Polsce.  Skąd to wiem? Dużo czytam. Od czasu do czasu polecę też coś dla Ciebie.

KURSY ONLINE, WEBINARY, KONSULTACJE.

Jestem autorką kursów online do samodzielnej realizacji, z których dwa to wiodące tytany rynku. Poza kursem dla Kreatywnych Twórców „Żyj z pasją i z pasji!” znajdziesz w sklepie również mini kursy o tym „Jak znaleźć czas na pasję i kończyć wszystkie projekty?” – transformujący kurs dedykowany artystom wszelkiej maści, „Jak zorganizować i skutecznie sprzedać swoje autorskie warsztaty?” prawdziwy hit dla osób, które chcą dorobić na swojej pasji niekoniecznie rezygnując z etatu, oraz wisienka na torcie „Marka, która zarabia, czyli strategia budowania zyskownej marki krok po kroku”.

SZKOLENIA, BADANIA MARKETINGOWE I DORADZTWO DLA FIRM

Szkolenie dla całego zespołu w siedzibie Twojej firmy? Tak to możliwe.  Szkolę z zakresu marketingu, strategii komunikacji marki oraz oraz wdrażam opracowane na potrzeby firm standardy obsługi obsługi klienta.  Sprawdź wolne terminy w moim kalendarzu lub napisz przez formularz kontaktowy zapytanie o wolny termin szkoleniowy. Jeśli interesują Cię badania marketingowe – ich przeprowadzenie lub kontrola działań firmy badawczej – również skontaktuj się ze mną w tej sprawie.

PROSTO O MARKETINGU, MARCE I BIZNESIE

Od zawsze denerwował mnie intelektualny bełkot i branżowy slang. Marketing jest prosty, dlatego mówię o nim w prosty sposób, czyli bez zadęcia. Na kanale YouTubestworzyłam serię #W_Kółko_O_Marketingu, która była  pierwszą próbą zmierzenia się z takim ujęciem tematu (w ramach działania jako Ba-Ha-Art). To zachęciło mnie do tego, by powstał osobny kanał na tej platformie, w którym mówię#PROSTO_O– marketingu, marce i biznesie. Już teraz Cię do niego zapraszam. 

PRYWATNIE

Zodiakalny Lew. Życiowo lwica. Matka, partnerka i przedsiębiorczyni, która sama sprząta i gotuje (bo lubi). Mam dwie silne motywacje do działania.  Jedna ma 13 lat i kocha fizykę,  a druga w tym roku szkolnym zdaje maturę i wyfrunie z gniazda w wybranym przez siebie kierunku. Kocham każdy rodzaj sportu, choć muszę się przyznać, że największą słabość mam do roweru w bardzo wysokich górach, rolek na bardzo długich dystansach i nart. Na tych ostatnich mimo usilnych starań i wielu godzin na oślej łączce – nadal nie umiem jeździć,  a to co robię na stoku, przypomina raczej szukanie portfela w śniegu niż piękny  sportowy zjazd. Chrzanić to. I tak lubię w sport. Wychowana w domu żeglarza – maratończyka wybrałam na partnera… maratończyka. Od zeszłego roku też żeglarza. Oboje malujemy obrazy. On umie a ja bardzo lubię.