Jak wykorzystać mapy myśli w swoim biznesie?

Dziś omówiłam temat map myśli, które jako narzędzie świetnie sprawdzają się nie tylko w szkole, czy na studiach – ale również w prowadzeniu swojego biznesu. Wykorzystuję je do tworzenia koncepcji produktu, do oceny już istniejącego produktu (po czasie od wypuszczenia na rynek), oraz do porządkowania myśli. Sprawdź jak to robię.

 

     To już nasza 30 strategiczna kawa – czyli cotygodniowe spotkanie, na którym zatrzymujemy się i analizujemy jeden wybrany temat, który pomaga nam rozwijać się i zarabiać więcej na swoim. 
   A ponieważ jestem badaczką rynku  – znajdziesz tu poza elementami marketingu i sprzedaży – ogrom informacji na temat człowieka i jego zachowań. 

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bądźmy w kontakcie - czyli, co Cię mogło ominąć?

Nie lubisz mediów społecznościowych i jesteś w nich okazjonalnie, a może boisz się, że coś mogło Cię ominąć?  RAZ W TYGODNIU prześlę Ci najważniejsze informacje o nowych wpisach na blogu, nowych odcinkach na YouTube oraz o wszystkim, co warto przeczytać lub zobaczyć. To tu dostaniesz kody rabatowelinki do moich partnerów, z którymi podjęłam współpracę. Niektóre z tych linków to mogą być linki afiliacyjne - kiedy coś od nich kupisz - ja też zarabiam, ale nie ma to wpływu na Twoją cenę. Ponieważ uczę transparentności - chciałam Ci o tym powiedzieć. Newsletter przychodzi w poniedziałki.