Co to jest i jak działa CTA?
Czy wiesz, że większość publikacji internetowych nie doczekało się żadnej reakcji? Możliwe, że nawet na Twoim blogu, czy w mediach społecznościowych znalazł się taki wpis, który przeminął bez echa.
Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele. Algorytmy, moment i czas ukazania się, nietrafiona grafika, tekst, który nie porwał odbiorców. Jednak czasami jest tak, że wszystko mamy dopracowane we najdrobniejszych szczegółach – i …? I nic się nie dzieje. Twój odbiorca nie reaguje. Powodem może byc brak dobrego CTA – czyli wezwania do działania, lub w ogóle brak CTA.
Decydując się na obecność w mediach społecznościowych masz wybór – albo piszesz pamietnik ze swojego życia, od czasu do czasu wrzucając rodzinne foty – albo działasz firmowo na swoim fanpage’u.
Jeśli to ten drugi wariant z pewnością zależy Ci na tym, by czas włożony w przygotowanie wartościowych treści, owocował zarobkiem. To dlatego reakcje obserwujących, ich komentarze (w tym te pod wpisami blogowymi), subskrybcje Twojego kanału na YouTube itd. są na wagę złota.
Pytanie jednak, czy umiesz wezwać ludzi do działania?
Obejrzyj odcinek w całości poświęcony CTA czyli call to aktion – wezwaniu do działania. Jakiego działania? To wszystko zależy od tego, co jest dla Ciebie zawodowo teraz najważniejsze.
—
ZAPRASZAM CIĘ na #strategicznąkawę
Strategiczna kawa to spotkanie online (na żywo) społeczności przedsiębiorczyń i przedsiębiorców małych i średnich firm. Dołącz do nas w każdy poniedziałek o godzinie 10:00 na Facebooku (Instagramie) i poznaj ludzi takich jak Ty.
NOTATKI WIZUALNE Z KAŻDEGO NASZEGO SPOTKANIA PRZYCHODZĄ DO CIEBIE MAILEM – zapisz się do newslettera TUTAJ.
0 komentarzy