Co to jest  i jak działa CTA?

 

Czy wiesz, że większość publikacji internetowych nie doczekało się żadnej reakcji? Możliwe, że nawet na Twoim blogu, czy w mediach społecznościowych znalazł się taki wpis, który przeminął bez echa.

Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele. Algorytmy, moment i czas ukazania się,  nietrafiona grafika, tekst, który nie porwał odbiorców. Jednak czasami jest tak, że wszystko mamy dopracowane we najdrobniejszych szczegółach – i …? I nic się nie dzieje. Twój odbiorca nie reaguje. Powodem może byc brak dobrego  CTA – czyli wezwania do działania, lub w ogóle brak CTA.

Decydując się na obecność w mediach społecznościowych masz wybór – albo piszesz pamietnik ze swojego życia, od czasu do czasu wrzucając rodzinne foty – albo działasz firmowo na swoim fanpage’u.  
Jeśli to ten drugi wariant z pewnością zależy Ci na tym, by czas włożony w przygotowanie wartościowych treści, owocował zarobkiem. To dlatego reakcje obserwujących, ich komentarze (w tym te pod wpisami blogowymi), subskrybcje Twojego kanału na YouTube itd. są na wagę złota.
Pytanie jednak, czy umiesz wezwać ludzi do działania?

Obejrzyj odcinek w całości poświęcony CTA czyli call to aktion – wezwaniu do działania. Jakiego działania? To wszystko zależy od tego, co jest dla Ciebie zawodowo teraz najważniejsze.

ZAPRASZAM CIĘ na #strategicznąkawę

Strategiczna kawa to spotkanie online (na żywo) społeczności przedsiębiorczyń i przedsiębiorców małych i średnich firm. Dołącz do nas w każdy poniedziałek o godzinie 10:00 na Facebooku (Instagramie) i poznaj ludzi takich jak Ty.

NOTATKI WIZUALNE Z KAŻDEGO NASZEGO SPOTKANIA PRZYCHODZĄ DO CIEBIE MAILEM – zapisz się do newslettera TUTAJ.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bądźmy w kontakcie - czyli, co Cię mogło ominąć?

Nie lubisz mediów społecznościowych i jesteś w nich okazjonalnie, a może boisz się, że coś mogło Cię ominąć?  RAZ W TYGODNIU prześlę Ci najważniejsze informacje o nowych wpisach na blogu, nowych odcinkach na YouTube oraz o wszystkim, co warto przeczytać lub zobaczyć. To tu dostaniesz kody rabatowelinki do moich partnerów, z którymi podjęłam współpracę. Niektóre z tych linków to mogą być linki afiliacyjne - kiedy coś od nich kupisz - ja też zarabiam, ale nie ma to wpływu na Twoją cenę. Ponieważ uczę transparentności - chciałam Ci o tym powiedzieć. Newsletter przychodzi w poniedziałki.