Prosto o marketingu, strategii i badaniach rynku

Sukces w biznesie

Sukces w biznesie

Od czego zależy SUKCES w biznesie? Jakie są 4 najważniejsze filary sukcesu w biznesie - jeśli wpiszesz to hasło w googla, albo zapytasz AI - odpowiedzi jakie dostaniesz będą się kręcić w okół tych zagadnień.  Jakość produktu lub usługi Skuteczny marketing Efektywne...

motywacja w biznesie

motywacja w biznesie

Motywacja w biznesie - najważniejszy element związany z działaniem Najczęściej mówimy o tym, że brakuje nam motywacji do działania, ale czy na pewno chodzi tu o motywację? Obejrzyj ten odcinek i znajdź swój powód, który powstrzymuje Cię przed działaniem. Siła jest w...

efekt aureoli

efekt aureoli

Efekt aureoli - nazywany także efektem halo - czym jest i jak wykorzystać go w swoim biznesie? EFEKT AUREOLI nie jest narzędziem marketingowym. Efekt aureoli jest jednym z błędów poznawczych. Jako ludzie mamy tendencje do tego, by na podstawie jednej cechy, jednej...

Mapy myśli w biznesie

Mapy myśli w biznesie

Jak wykorzystać mapy myśli w swoim biznesie? Dziś omówiłam temat map myśli, które jako narzędzie świetnie sprawdzają się nie tylko w szkole, czy na studiach - ale również w prowadzeniu swojego biznesu. Wykorzystuję je do tworzenia koncepcji produktu, do oceny już...

Na co uważać podejmując współpracę

Na co uważać podejmując współpracę

O tym warto pomyśleć - ZANIM - zaczniesz współpracę. Dziś omówiłam temat zatrudniania osoby do pomocy (wirtualnej asystentki), wchodzenia we współpracę z podwykonawcami oraz wchodzenia w spółki, gdy prowadzisz małą firmę, jednoosobową działalność gospodarczą, lub...

Aplikacje dla freelancera

Aplikacje dla freelancera

5 najlepszych aplikacji ułatwiających pracę każdego freelancera i twórcy online. Zastanawiasz się jakie aplikacje pomagają freelancerom i twórcom online? Co przyspieszy i uporządkuje pracę? Ten wpis jest właśnie dla Ciebie.   📌 Ten temat możesz poznać na dwa...

LEAD MAGNET

LEAD MAGNET

Lead magnet- fakty i mity. Co działa, a co już nie?. Dziś rozwiniemy temat skuteczności lead magnetu - będą więc fakty wynikające ze zmiany zachowań konsumenckich i mity przekazywane w internecie przez osoby, które koniecznie chcą Ci w mówić, że to nadal najlepsze...